Rozdział

Komunikacja marketingowa a ideologia

Podtytuł
Rzecz o kulturalizacji rynku
Autorzy
Lewiński Dominik (Autor)
Rozdział z książki
Ideologie codzienności
Zakres stron
159-165
Tematy
Komunikacja marketingowa
Aspekt moralny i społeczny
Psychologia
Marketing
Znaki handlowe
Polska (20-21 w.)
Preferencje konsumenckie
Stan adaptacji
Tekst z pełną korektą
Opis
Komunikacja marketingowa a ideologia. Rzecz o kulturalizacji rynku / Dominik Lewiński. W: Ideologie codzienności / pod redakcją Ireny Kamińskiej-Szmaj, Tomasza Piekota, Marcina Poprawy. Wrocław : Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego 2009, s. 159-165.

Pliki niedostepne do pobrania (1)

159_lewinski_d._komunikacja_marketingowa_a_ideologia_ideologie_codziennosci.doc 1) dokument MS-Word - DOC, rozmiar: 77KB

Wróć do listy publikacji