Rozdział

Ideologia płci jako strategia adaptowania tekstów do szkół w podręcznikach do nauczania języka polskiego dla dziewcząt i chłopców z II połowy XIX wieku

Autorzy
Michułka Dorota (Autor)
Rozdział z książki
Ideologie codzienności
Zakres stron
297-321
Tematy
Język polski
Nauczanie języka polskiego (19 w.)
Polska (19 w.)
Programy nauczania
Podręczniki
Historia i krytyka NAUCZANIA
Rola wynikająca z płci
TreśCI nauczania
Stan adaptacji
Tekst z adaptacją
Opis
Ideologia płci jako strategia adaptowania tekstów do szkół w podręcznikach do nauczania języka polskiego dla dziewcząt i chłopców z II połowy XIX wieku / Dorota Michułka. W: Ideologie codzienności / pod redakcją Ireny Kamińskiej-Szmaj, Tomasza Piekota, Marcina Poprawy. Wrocław : Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego 2009, s. 297-321.

Pliki niedostepne do pobrania (1)

297_michulka_d._ideologia_plci_jako_strategia_adaptowania_tekstow_ideologie_codziennosci.doc 1) dokument MS-Word - DOC, rozmiar: 199,5KB

Wróć do listy publikacji