Rozdział
Ideologia płci jako strategia adaptowania tekstów do szkół w podręcznikach do nauczania języka polskiego dla dziewcząt i chłopców z II połowy XIX wieku
- Autorzy
-
Michułka Dorota
(Autor)
- Rozdział z książki
- Ideologie codzienności
- Zakres stron
- 297-321
- Tematy
-
Język polski
Nauczanie języka polskiego (19 w.)
Polska (19 w.)
Programy nauczania
Podręczniki
Historia i krytyka NAUCZANIA
Rola wynikająca z płci
TreśCI nauczania
- Stan adaptacji
- Tekst z adaptacją
- Opis
- Ideologia płci jako strategia adaptowania tekstów do szkół w podręcznikach do nauczania języka polskiego dla dziewcząt i chłopców z II połowy XIX wieku / Dorota Michułka. W: Ideologie codzienności / pod redakcją Ireny Kamińskiej-Szmaj, Tomasza Piekota, Marcina Poprawy. Wrocław : Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego 2009, s. 297-321.
Pliki niedostepne do pobrania (1)