Rozdział
Wzory kobiet w reklamie telewizyjnej w Polsce
- Autorzy
-
Wasilewska Monika
(Autor)
- Rozdział z książki
- Portrety kobiet i mężczyzn w środkach masowego przekazu oraz podręcznikach szkolnych
- Zakres stron
- 69-88
- Tematy
-
Analiza treści i zawartości mediów
Kobieta
Polska (20 w.)
Reklama telewizyjna
Rola społeczna
Stereotyp
Tradycja
Media i komunikacja społeczna
Socjologia i społeczeństwo
- Stan adaptacji
- Tekst z adaptacją
- Opis
- Wzory kobiet w reklamie telewizyjnej w Polsce / Monika Wasilewska. W: Portrety kobiet i mężczyzn w środkach masowego przekazu oraz podręcznikach szkolnych : praca zbiorowa / pod red. Renaty Siemieńskiej. Warszawa : Wydawnictwo Naukowe "Scholar” 1997, s. 69-88.
Pliki niedostepne do pobrania (1)