Rozdział

Wzory kobiet w reklamie telewizyjnej w Polsce

Autorzy
Wasilewska Monika (Autor)
Rozdział z książki
Portrety kobiet i mężczyzn w środkach masowego przekazu oraz podręcznikach szkolnych
Zakres stron
69-88
Tematy
Analiza treści i zawartości mediów
Kobieta
Polska (20 w.)
Reklama telewizyjna
Rola społeczna
Stereotyp
Tradycja
Media i komunikacja społeczna
Socjologia i społeczeństwo
Stan adaptacji
Tekst z adaptacją
Opis
Wzory kobiet w reklamie telewizyjnej w Polsce / Monika Wasilewska. W: Portrety kobiet i mężczyzn w środkach masowego przekazu oraz podręcznikach szkolnych : praca zbiorowa / pod red. Renaty Siemieńskiej. Warszawa : Wydawnictwo Naukowe "Scholar” 1997, s. 69-88.

Pliki niedostepne do pobrania (1)

069_wasilewska_m._wzory_kobiet_w_reklamie_w_polsce_portrety_kobiet_i_mezczyzn.doc 1) dokument MS-Word - DOC, rozmiar: 185,5KB

Wróć do listy publikacji