Rozdział
Wizerunek kobiety i mężczyzny w reklamie telewizyjnej w Polsce i Wielkiej Brytanii
- Autorzy
-
Dziedzic Kinga
(Autor)
- Rozdział z książki
- Portrety kobiet i mężczyzn w środkach masowego przekazu oraz podręcznikach szkolnych
- Zakres stron
- 89-93
- Tematy
-
Kobieta
Mężczyzna
Reklama telewizyjna
Polska (20 w.)
Wielka Brytania (20 w.)
Płeć
Stereotyp
- Stan adaptacji
- Tekst z pełną korektą
- Opis
- Wizerunek kobiety i mężczyzny w reklamie telewizyjnej w Polsce i Wielkiej Brytanii / Kinga Dziedzic. W: Portrety kobiet i mężczyzn w środkach masowego przekazu oraz podręcznikach szkolnych : praca zbiorowa / pod red. Renaty Siemieńskiej. Warszawa : Wydawnictwo Naukowe "Scholar” 1997, s. 89-93.
Pliki niedostepne do pobrania (1)