Rozdział

Wizerunek kobiety i mężczyzny w reklamie telewizyjnej w Polsce i Wielkiej Brytanii

Autorzy
Dziedzic Kinga (Autor)
Rozdział z książki
Portrety kobiet i mężczyzn w środkach masowego przekazu oraz podręcznikach szkolnych
Zakres stron
89-93
Tematy
Kobieta
Mężczyzna
Reklama telewizyjna
Polska (20 w.)
Wielka Brytania (20 w.)
Płeć
Stereotyp
Stan adaptacji
Tekst z pełną korektą
Opis
Wizerunek kobiety i mężczyzny w reklamie telewizyjnej w Polsce i Wielkiej Brytanii / Kinga Dziedzic. W: Portrety kobiet i mężczyzn w środkach masowego przekazu oraz podręcznikach szkolnych : praca zbiorowa / pod red. Renaty Siemieńskiej. Warszawa : Wydawnictwo Naukowe "Scholar” 1997, s. 89-93.

Pliki niedostepne do pobrania (1)

089_dziedzic_k._wizerunek_kobiety_i_mezczyzny_wreklamie_telewizyjnej_portrety_kobiet_i_mezczyzn.doc 1) dokument MS-Word - DOC, rozmiar: 63KB

Wróć do listy publikacji