Rozdział

Kobiety w reklamie - kobiety o reklamie

Autorzy
Frątczak-Rudnicka Barbara (Autor)
Rozdział z książki
Portrety kobiet i mężczyzn w środkach masowego przekazu oraz podręcznikach szkolnych
Zakres stron
95-101
Tematy
Kobieta
Reklama
Polska (20 w.)
Media i komunikacja społeczna
Zarządzanie i marketing
Stan adaptacji
Tekst z pełną korektą
Opis
Kobiety w reklamie – kobiety o reklamie / Barbara Frątczak-Rudnicka. W: Portrety kobiet i mężczyzn w środkach masowego przekazu oraz podręcznikach szkolnych : praca zbiorowa / pod red. Renaty Siemieńskiej. Warszawa : Wydawnictwo Naukowe "Scholar” 1997, s. 95-101.

Pliki niedostepne do pobrania (1)

095_fratczak-rudnicka_b._kobiety_wreklamie-kobiety_o_reklamie_portrety_kobiet_i_mezczyzn.doc 1) dokument MS-Word - DOC, rozmiar: 73,5KB

Wróć do listy publikacji