Rozdział

Kulturowe i międzykulturowe konteksty reklamy

Autorzy
Duda Aneta (Autor)
Rozdział z książki
Kultura - media - społeczeństwo
Zakres stron
145-161
Tematy
Reklama
Wielokulturowość
Komunikacja międzykulturowa
Świadomość społeczna
Socjologia i społeczeństwo
Pluralizm kulturowy
Stan adaptacji
Tekst z niepełną korektą
Opis
Kulturowe i międzykulturowe konteksty reklamy / Aneta Duda. W: Kultura - media - społeczeństwo : księga jubileuszowa ku czci Ojca Profesora Leona Dyczewskiego / red. Dariusz Wadowski. Lublin : Wydawnictwo KUL 2007 , s. 145-161.

Pliki niedostepne do pobrania (1)

145_duda_a._kulturowe_i_miedzykulturowe_konteksty_reklamy_kultura-media-spoleczenstwo.doc 1) dokument MS-Word - DOC, rozmiar: 145,5KB

Wróć do listy publikacji