Rozdział

Koncepcja edukacji społecznej we francuskiej myśli społecznej XIX w. i idee kształtowania się pedagogiki społecznej Heleny Radlińskiej

Podtytuł
Analiza porównawcza
Autorzy
Laot Franeoise F. (Autor)
Marynowicz-Hetka Ewa (Autor)
Karbowska Grażyna (Tłumacz)
Rozdział z książki
Pedagogika społeczna
Zakres stron
368-386
Tematy
Bourgeois, Leon (1851-1925)
Radlińska, Helena (1879-1954)
Pedagogika społeczna
Francja (19 w.)
Polska (19-20 w.)
Wychowanie
Edukacja i pedagogika
Socjologia i społeczeństwo
Stan adaptacji
Tekst z niepełną korektą
Opis
Koncepcja edukacji społecznej we francuskiej myśli społecznej XIX w. i idee kształtowania się pedagogiki społecznej Heleny Radlińskiej - analiza porównawcza / Franęoise F. Laot, Ewa Marynowicz-Hetka ; tłum. Grażyna Karbowska. W: Pedagogika społeczna : podręcznik akademicki. [T.] 2, Debata / red. nauk. Ewa Marynowicz-Hetka. Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN 2007, s. 368-386.

Pliki niedostepne do pobrania (1)

368_laot_f.f._marynowicz-hetka_e._koncepcja_edukacji_społecznejj_we_francji_i_idee_h._radlinskiej_pedagogika_spoleczna_debata.doc 1) dokument MS-Word - DOC, rozmiar: 169,5KB

Wróć do listy publikacji