Rozdział

Model efektu bezpośredniego, model wykorzystania i gratyfikacji oraz model ratyfikacji kulturowej jako narzędzia analizy mediów masowych

Autorzy
Grzeszczyk Ewa (Autor)
Rozdział z książki
Media studies
Zakres stron
79-90
Tematy
Komunikacja społeczna
Środki masowego przekazu
Wpływ i recepcja
Analiza treści i zawartości mediów
Medioznawstwo
Stan adaptacji
Tekst z niepełną korektą
Opis
Model efektu bezpośredniego, model wykorzystania i gratyfikacji oraz model ratyfikacji kulturowej jako narzędzia analizy mediów masowych / Ewa Grzeszczyk. W: Media studies : refleksja nad stanem obecnym / pod red. Krzysztofa Stępnika, Macieja Rajewskiego. Lublin : Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej 2008, s. 79-90.

Pliki niedostepne do pobrania (1)

079_grzeszczyk_e._model_efektu_bezposredniego_media_studies.doc 1) dokument MS-Word - DOC, rozmiar: 104,5KB

Wróć do listy publikacji