Rozdział

Monitoring rynku odbiorców a formuła przekazu radiowego

Autorzy
Stachyra Grażyna (Autor)
Rozdział z książki
Media studies
Zakres stron
217-226
Tematy
Przekaz radiowy
Analiza treści i zawartości mediów
Program radiowy
Polska (20-21 w.)
Media i komunikacja społeczna
Socjologia i społeczeństwo
Stan adaptacji
Tekst z niepełną korektą
Opis
Monitoring rynku odbiorców a formuła przekazu radiowego / Grażyna Stachyra. W: Media studies : refleksja nad stanem obecnym / pod red. Krzysztofa Stępnika, Macieja Rajewskiego. Lublin : Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej 2008, s. 217-226.

Pliki niedostepne do pobrania (1)

217_stachyra_g._monitoring_rynku_odbiorcow_media_studies.doc 1) dokument MS-Word - DOC, rozmiar: 96KB

Wróć do listy publikacji